Autor bloga UncleLion z Bydgoszczy.
Przejechałem 26574.49 kilometrów w czasie 23d 03h 02m.
Jeżdżę z prędkością średnią 21.32 km/h
Więcej o mnie.
Moje rowery
Archiwum bloga
- 2011, Wrzesień1 - 0
- 2011, Czerwiec15 - 0
- 2011, Maj9 - 0
- 2011, Kwiecień22 - 0
- 2011, Marzec21 - 9
- 2010, Listopad9 - 0
- 2010, Październik13 - 0
- 2010, Wrzesień20 - 1
- 2010, Sierpień21 - 1
- 2010, Lipiec26 - 5
- 2010, Czerwiec24 - 19
- 2010, Maj15 - 13
- 2010, Kwiecień24 - 0
- 2010, Marzec10 - 0
- 2009, Grudzień3 - 0
- 2009, Listopad5 - 0
- 2009, Październik8 - 0
- 2009, Wrzesień3 - 0
- 2009, Sierpień6 - 0
- 2009, Lipiec7 - 0
- 2009, Czerwiec6 - 0
- 2009, Maj6 - 0
- 2009, Kwiecień19 - 4
- 2009, Marzec18 - 0
- 2008, Grudzień1 - 0
- 2008, Listopad5 - 0
- 2008, Październik9 - 0
- 2008, Wrzesień8 - 0
- 2008, Sierpień3 - 0
- 2008, Lipiec5 - 0
- 2008, Czerwiec8 - 0
- 2008, Maj11 - 0
- 2008, Kwiecień7 - 0
- 2008, Marzec10 - 0
- 2008, Luty1 - 0
- 2007, Grudzień1 - 0
- 2007, Listopad7 - 0
- 2007, Październik6 - 0
- 2007, Wrzesień2 - 0
- 2007, Sierpień4 - 0
- 2007, Lipiec6 - 0
- 2007, Czerwiec9 - 0
- 2007, Maj6 - 0
- 2007, Kwiecień5 - 0
- 2007, Marzec1 - 0
- 2006, Grudzień22 - 0
- 2006, Listopad22 - 0
- 2006, Październik24 - 0
- 2006, Wrzesień20 - 0
- 2006, Sierpień8 - 0
- 2006, Lipiec21 - 0
- 2006, Czerwiec19 - 0
- 2006, Maj23 - 0
- 2006, Kwiecień14 - 0
- 2006, Marzec2 - 0
- 2005, Listopad20 - 0
- 2005, Październik12 - 0
Dane wyjazdu:
13.98 km
00:37 h
22.67 km/h:
Praca+odpowiedź ZDMiKP w sprawie bubli na ul. Szubińskiej...
Środa, 12 maja 2010 · dodano: 13.05.2010 | Komentarze 2
Dystans niezbyt zadowalający, ale czasu brak na jazdę rekreacyjną czy sportową. Potwierdza się że rower jest pojazdem dla osób leniwych. Nie masz czasu na sport, odreagowanie itd zacznij jeździć rowerem do pracy. Korzyści wiele a i do czasem gorszych warunków (deszcz, wiatr) można sie przyzwyczaić. Stojąc na przestanku autobusowym też by na mnei padało....Ale rzeczywistość można zmieniać: dwa razy poruszaliśmy jako stowarzyszenie sprawę uchybień na etapie wykonastwa drogi rowerowej na ul. Szubińskiej. Do końca maja ma być poprawa....sprawdzimy. A póki co zapraszam do lektury:
odpowiedź ZDMiKP dotycząca uchybienia w wykonaniu ścieżki rowerowej wzdłuż ul. Szubińskiej
Kategoria transport
Komentarze
alex | 13:08 wtorek, 18 maja 2010 | linkuj
Rozwinąłem nieco temat na mmbydgoszcz.pl, redakcja portalu zamieściła zdjęcie twojego bike'a właśnie na Szubińskiej znalezione na rower.byd.pl. Mam nadzieje, że nie naruszyliśmy tym praw autorskich ;-)
Pozdrower
Pozdrower
alex | 15:54 piątek, 14 maja 2010 | linkuj
Brawo i gratuluje determinacji.
Mnie zawsze zastanawia, gdy widzę tego typu nieprawidłowości, kto zrobił odbiór prac i kto z magistratu podpisał się pod protokołem odbioru. Jak widać w tym przypadku zauważone nieprawidłowości zostały zgłoszone do wykonawcy jeszcze przez odebraniem inwestycji. Miejmy nadzieje, że zostaną rzetelnie usunięte.
W temacie ścieżek rowerowych jest jedna rzecz która nie daje mi spokoju. Wydaje mi się, że rozwiązanie wyodrębniania ścieżek z chodnika bądź tworzenia ciągów pieszo-rowerowych sprzyja bardziej niedzielnej rekreacji, niż sprawnemu przemieszczaniu się po mieście. Zmiana kierunku jazdy zazwyczaj wiąże się z koniecznością przeprawienia się na drugą stronę ulicy w podobny sposób jak piesi co często wymaga pokonania kilku przejazdów/świateł, co kosztuje sporo czasu.
Z tego co zauważyłem to w zachodniej Europie przeważa rozwiązanie pasów rowerowych (bike-lane). Rozwiązanie nie dość, że tańsze i łatwiejsze w realizacji, to sprzyja sprawnemu przemieszczaniu się rowerem po mieście. Generalnie wystarczy farba i na tyle szeroka jezdnia, aby wyodrębnić z niej metr dla ruchu rowerowego. Uważam, że nie ma sprawniejszego rozwiązania niż tego typu pasy rowerowe w połączeniu ze śluzami rowerowymi u wylotu skrzyżowań. W tym momencie ruch rowerowy sterowany jest istniejącą już sygnalizacją świetlną co również jest istotnym udogodnieniem dla rowerzystów jak i dla kosztów realizacji tego typu infrastruktury.
Zdaje się, że czekający u laski marszałkowskiej projekt zmian w prawie o ruchu drogowym ma uregulować te kwestie i umożliwić rozbudowę pasów rowerowych, śluz rowerowych oraz kontrapasów na ulicach jednokierunkowych. I pomyśleć, ze przy dobrych chęciach taką infrastrukturę można by zrealizować jedynie za pomocą farby.
Zbliżają się wybory samorządowe najlepszy czas aby nasza społeczność rowerowa przypomniała o swoich potrzebach.
Pozdrower
Komentuj
Mnie zawsze zastanawia, gdy widzę tego typu nieprawidłowości, kto zrobił odbiór prac i kto z magistratu podpisał się pod protokołem odbioru. Jak widać w tym przypadku zauważone nieprawidłowości zostały zgłoszone do wykonawcy jeszcze przez odebraniem inwestycji. Miejmy nadzieje, że zostaną rzetelnie usunięte.
W temacie ścieżek rowerowych jest jedna rzecz która nie daje mi spokoju. Wydaje mi się, że rozwiązanie wyodrębniania ścieżek z chodnika bądź tworzenia ciągów pieszo-rowerowych sprzyja bardziej niedzielnej rekreacji, niż sprawnemu przemieszczaniu się po mieście. Zmiana kierunku jazdy zazwyczaj wiąże się z koniecznością przeprawienia się na drugą stronę ulicy w podobny sposób jak piesi co często wymaga pokonania kilku przejazdów/świateł, co kosztuje sporo czasu.
Z tego co zauważyłem to w zachodniej Europie przeważa rozwiązanie pasów rowerowych (bike-lane). Rozwiązanie nie dość, że tańsze i łatwiejsze w realizacji, to sprzyja sprawnemu przemieszczaniu się rowerem po mieście. Generalnie wystarczy farba i na tyle szeroka jezdnia, aby wyodrębnić z niej metr dla ruchu rowerowego. Uważam, że nie ma sprawniejszego rozwiązania niż tego typu pasy rowerowe w połączeniu ze śluzami rowerowymi u wylotu skrzyżowań. W tym momencie ruch rowerowy sterowany jest istniejącą już sygnalizacją świetlną co również jest istotnym udogodnieniem dla rowerzystów jak i dla kosztów realizacji tego typu infrastruktury.
Zdaje się, że czekający u laski marszałkowskiej projekt zmian w prawie o ruchu drogowym ma uregulować te kwestie i umożliwić rozbudowę pasów rowerowych, śluz rowerowych oraz kontrapasów na ulicach jednokierunkowych. I pomyśleć, ze przy dobrych chęciach taką infrastrukturę można by zrealizować jedynie za pomocą farby.
Zbliżają się wybory samorządowe najlepszy czas aby nasza społeczność rowerowa przypomniała o swoich potrzebach.
Pozdrower